iPhone Hack

50 Comments on "iPhone Hack"

  1. F43RLEZZ says:

    w w w . o n l y 4 h a c k e r . d e . t l

    Alles zu iPhone Games, Hacks, Cheats und Tricks.
    Seit neustem GBA, DS und Nintendo 64 Games für PC.

  2. Rod95ok says:

    ” You Suck” ” You Suck” “Yous Suck” ” You Suck” ” You Suck” “Yous Suck” ” You Suck” ” You Suck” “Yous Suck” ” You Suck” ” You Suck” “Yous Suck” ” You Suck” ” You Suck” “Yous Suck” ” You Suck” ” You Suck” “Yous Suck” ” You Suck” ” You Suck” “Yous Suck” ” You Suck” ” You Suck” “Yous Suck” ” You Suck” ” You Suck” “Yous Suck” ” You Suck” ” You Suck” “Yous Suck” ” You Suck” ” You Suck” “Yous Suck” ” You Suck” ” You Suck” “Yous Suck” ” You Suck” ” You Suck” “Yous Suck” ” You Suck” ” You Suck”

  3. ifyouwereahobo says:

    pm me to learn how to hack youtube accounts passwords

  4. DillonGlover says:

    GET`.’A.,.IPHONE`‵◜FREE◜`‵

    www․IPHONE4UFREE․TK

  5. 06amal says:

    Shit

  6. MrEdward1105 says:

    Wow how far have we come

  7. punnietara96 says:

    It said you suck dude

  8. DNMevolution says:

    do know how to Change Your iPhone IMEI

  9. diesel4life7410 says:

    @trickbikers its a older one i have the same

  10. trickbikers says:

    Is that an iPhone ? It looks more like a copy -.-

  11. BruceLeeTran says:

    Look at da cute kitty

  12. nathanskate66 says:

    doubtless many people have done this as of yet?

  13. PornSluts3000 says:

    MSN 2011 Spy/Webcam Tool! Download Link On My YouTube Channel. 100% Work!

  14. CinemShowInfo says:

    free games at your choice from the appstore ? simply go to iphoneshare,org #OMG

  15. sebastian7020 says:

    instead of using that page spring board program why dont u just swipe to the next page??? ur just making things more complecated

  16. telenok says:

    KID PLAYING HIS TOY. YOU HAVE NO QLUE WHAT HACK IS! TRY MADE SPACE SATELLITE REMOTE CONTROLL CENTER FROM IT?! DOO

  17. vorkev1 says:

    you have a varry nice pussy inbetween your legs. for people who think i am sick i am not kidding look close thare is a cat inbetween his legs lol

  18. edrickz101 says:

    You Suck You Suck You Suck… hahahahahaa

  19. crasymagic says:

    Haha, you suck on taptap, isn’t it ? x)

  20. cubz12389 says:

    omg kingdom hearts is your background!!!! thats my FAVORITE game!!!!!!

  21. scootlink says:

    His cat! So cute! I have a cat!
    Anyway, good hack!

  22. booboojuice44 says:

    He had a file named,” God”

  23. XxbloodfountainxX says:

    HOLY CRAP!!!
    DID YOU GUYZ SEE THAT AMAZING CAT?!?!?!
    lol

  24. FatMonsterIsEatin says:

    OMG YOUR FACE!!

  25. youngtee904 says:

    what did you do to get it to work with your tmobile sims card. becuz i have tmobile and da phone i have is da behold and i have an iphone that i was gonna get turned on tomorrow but i wont if i can use it wit tmobile,….please hit me back

  26. lisajuices says:

    You know how some iphones have differ trays and just come with one slot..well can i put my sim card in that one? or it has to be double to activate the at&t? cuz i want an iphone soooo freakn bad

  27. AeldidCornelia says:

    GET`‵◜A”,IPHONE‵◜’FREE,‵`

    www․IPHONE4UFREE․TK

  28. jhayem12 says:

    Hi may i ask if theres a adapter that doesnt require a switching? Because i have 2 sim the only purpose of the other sim card is to receive a message from my country and all this time i’ve been carrying 2 phones.

  29. Kelly1sAlbum says:

    Can u possible download apps onto it

  30. PornSluts3000 says:

    MSN 2011 Spy/Webcam Tool! Download Link On My YouTube Channel. 100% Work!

  31. thaicph says:

    Hi wher can i bye template to cat the sim

  32. dmjb91 says:

    @JagaJatt44 not rly cause u use only one number. it just takes away the process of switching the sim cards manually. belongs to things nerds do to ‘ease’ their life

  33. JagaJatt44 says:

    so do you receive calls from both numbers.

  34. CinemShowInfo says:

    free games at your choice from the appstore ? simply go to iphoneshare,org #OMG

  35. drexmovie says:

    cool….where can i get the the adapter? thank you very very much

  36. williamjosephtv1 says:

    Awesome Dual Sim hack on the iPhone, would be awesome to use 2 Mobile Carriers at once, is the iPhone 4 and the Google Nexus One capable of this, would like to know :)

  37. flowers5081 says:

    @paragpshah Did you get an answer?? I have the same question =(

  38. t1n0mack says:

    :D on 2:37 everybody can see ur number :D an on 2:50 u zoom out, that we dont see xD ^^ fail :D but nice vid

  39. thaboinger says:

    Do you know of any adapters that support 3g?

  40. DwarfMinded says:

    You sound like a calm version of Tony Montana

  41. VampireMonkeyCRX says:

    @RemiXXKid
    Lol not like Sprint does. :) Worst customer service imaginable.

  42. ThoseL4Dfreaks says:

    (917) 292-2244??

  43. pointlessmunky says:

    @TheDestro01 nope.

  44. paragpshah says:

    Can this thing work two sims together. I mean while i am talking to some person on one line and if someone calls me on another line will my phone show me a missed call for the other one??? Like a dual sim phone.

  45. fhonics says:

    hey dude… there seem to be tons of dual sims on ebay. can you check real quick and post a link, reply or send me an offline msg as to the exact one i should be looking for.
    Thanks.

  46. ProBanshee says:

    Thanks for being considerate for those of us without sound for your dumbass demonstration, a flooded white screen for the entire last half

  47. mihailmusat says:

    Thanks for this very useful video.
    Q: Is it possible to have both numbers active in the same time? Like is on a phone that comes from the start with DualSIM? (e.g. Gigabyte Gsmart S1205 DualSIM). Thanks!

  48. RemiXXKid says:

    I think Apple needs to move to a different carrier. AT&T is terrible. I left them years ago but they advertise like they are the best. They need to get a clue!

  49. TheDestro01 says:

    Can you receive call simultinusly from both sim cards?

  50. CrazyBeautiful805 says:

    ese telefono esta bien chingon

Got something to say? Go for it!

You must be logged in to post a comment.